有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2015年10月10日 星期六

♡淨味♡不傷頭髮的日本FEELING零味電髮體驗【附:電髮優惠】

電髮藥水一向俾余媽媽嘅感覺係會好傷頭髮
所以我已經多年保持直髮了
不過,女生總會有愛美嘅時候
余媽媽也不例外呢!

8月時出席過由Grandsky Professional君雅國際
舉辦的日本Feeling 0咪味清新魔髮旅程blogger活動
當時余媽媽已經對呢款產品很感興趣!

好高興最近又有機會參與佢地嘅
「清新淨味 健康環保 零味電髮體驗」活動~

今次余媽媽到左專業 Salon --- WP Salon進行電髮體驗
讓我親身感受一下由零味電髮液所帶來的
清新完美秀髮曲線係點嘅!


當日余媽媽到了WP Salon旺角鼓油街分店~
店內環境唔錯, 乾淨整潔
坐位與坐位之間唔會好迫
而且設備齊全~

還記得呢個日本 FEELING 生態球嗎?
見到佢就知道呢間Salon與日本 FEELING 一樣,
同樣擁有環保、健康清新的理念,
為大眾提供最優質、最專業的服務~

余媽媽第一時間梗係搵番我嘅專屬髮型師Alvin

好開心又可以見番佢
因為我地係8月嘅活動中認識
覺得Alvin個人好nice, 又無擺架子
仲同我分享左好多髮型和護髮心得
(個人就最驚遇上好cool嘅髮型師
因為真係好難溝通到)!


原來Alvin都拎過一些髮型界大獎㗎!
今次余媽媽真是幸運喔~

因為職業關係, 我已經多年無染髮了
髮質尚算健康~


Alvin幫我修剪一下頭髮

洗完頭後就正式開始呢個新體驗了!

(雖然事前大家已溝通過想點電
但唔知點解, 我都係有d緊張^^)

前半部分的功夫跟一般電髮差不多~ 
今次余媽媽想造出韓風嘅感覺
所以只電頭髮中間到尾部~

Alvin都坦言: 如果全個頭電晒,
看起來會較成熟, 唔太襯我~
 (同我嘅睇法都好一致! Yeah!!!)


後半部份就是把零味電髮液唧係頭髮度和
配合冷凍技術儀器進行電~

零味電髮液係日本 FEELING 一大突破性電髮產品,
含有豐富的透明質酸、骨膠原及氨基酸等護髮成份
能為髮絲補充所需營養,修補毛鱗片空洞,
並能於頭髮表面形成保護膜,鎖住髮絲營養。


其中的透明質酸擁有 5000 倍聚水因子,
即時為髮芯補充大量水份,阻隔電髮帶來的傷害,
使電後頭髮依然順滑柔軟,充滿光澤,
不會有半點傳統電髮藥水的氣味殘留~

可能因為余媽媽的髮質比較健康,
所以要落多少少藥水同埋電耐少少~
緊要啦!反正呢款零味電髮液都唔傷頭髮
最緊要出來效果靚嘛!

前後用左唔洗3個鐘嘅時間
Alvin就幫余媽媽大變身了!


大家覺得我呢個新形象如何呢? 
Alvin覺得電髮後的余媽媽很有feel! 
而余爸爸亦覺得我電左髮個樣望落精神d~
評價都唔錯吖!
余媽媽都好滿意呢個new look~

FEELING零味電髮體驗後感】
嘅電髮體驗很不錯呢!
係電髮嘅過程中雖然都聞到有少少藥水味
但味道不會難聞刺鼻, 比起傳統的電髮液感覺好得多

而且d味只會係電髮後半日左右就會消失
唔會好似傳統藥水咁殘留成個禮拜都依然仲會聞到味
(因為余媽媽係鼻敏感底
所以一定會頂唔順!
成個禮拜喎!點頂?)


令余媽媽感到意外嘅係我電完髮後
髮質都無咩變化, 相信就係透明質酸嘅功勞了!
以後余媽媽可以放心去電髮喇!

再次感謝君雅國際和Alvin讓我可以
體驗到呢款咁清新淨味、 
健康又環保嘅日本FEELING零味電髮液!

又來Giveaway】
為左回饋FANS一直的支持, 
余媽媽今次幫大家爭取到10個名額---
11月底前以超抵價WP Salon體驗價值$1500
日本FEELING零味電髮液全套電髮服務
仲會包埋洗剪吹㗎!
如果大家有興趣可以pmFacebook專頁查詢~ 
(優惠先到先得
以我出facebook confirmation message為準)


有關WP Salon鼓油街分店:
地址: 旺角鼓油街94號地下
電話: 2780 3166


產品網址


相關文章:



 以下是余媽媽余小bのFacebook啊~



My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言