有關余媽媽:
~資深教育工作者為屋企打拼的在職媽媽Blogger

余媽媽的分享:
~愛四圍遊,四圍食,四圍玩
~愛分享: 親子育兒資訊、母嬰用品攻略、 有營食譜、美容護膚心得、美食及旅遊平。靚。正推介!!!

有關產品試用/出席活動/意見,歡迎與余媽媽聯絡:qsmartland@gmail.com

2016年5月25日 星期三

我要♡白滑透亮♡同色斑講Bye Bye@OlAy White Radiance

肌膚又白又滑, 相信不少女生們也夢寐以求
想明艷動人, 皮膚最緊要夠光。。。

有皮膚光學權威就以肌膚光學科技有效量度肌膚透光反應,
重新定義光感美肌~

藉著這個發現,
Olay突破性研發出獨家美白核心技術Pearl-Optics TM 
Technology珍珠光學科技TM超越以往的黑色素護理,
美白同時更能水潤充盈,擊退肌底黯黃,
光感美肌猶如珍珠般從底層透射出潤白光芒~

White Radiance就係今次OlAy最新研製的觸目新品了!
實驗證明,佢嘅光感亮白效果仲超越多款歐、美、日
韓專櫃精華

今次余媽媽有幸試用呢個系列的其中兩款新品
「光塑面膜精華液」「光塑淡斑精華」~

其實呢個系列嘅產品真係好合我現階段的需要
因為隨着年齡增長, 新陳代謝減慢
加上夜瞓和紫外光等外來因素影響
黑色素逐漸累積, 余媽媽面部膚色也變得黃而暗啞
色斑愈來愈愈明顯~ 夏天快到了!
又忙著同陽光玩遊戲, 所以美白工程真的不可少!


首先介紹呢支有面膜水之稱的「光塑面膜精華液」
佢可以水潤角質,讓光線暢通穿透肌膚


HKD189.9/150 ml



「面膜水」含復活草成分,維持角質層水潤,
迅速達到肌膚補水效果,加速保養吸收
能媲美傳統面膜的深度補濕效果,
同時注入高劑量美白活性成份
只需15秒尤如敷了15分鐘傳統面膜效果~


佢呈透明水狀, 帶有微微的芳香, 好易推開
滲透力强, 而且用後很清爽~

余媽媽會係每天早晚潔面後, 直接取3-4滴於掌心,
由下而上, 內而外輕輕按摩, 加速血液循環
然後再拍打面部幾下, 幫助吸收~

每天不是忙工作, 就是忙湊b, 
要我每日抽15分鐘敷mask的確好奢侈
而家有左呢款面膜水真係非常方便
乾脆當佢係toner咁搽, 美白同時深層保濕,
滋潤肌膚, 令我愛不釋手~

不過, 余媽媽最擔心都係面上顴骨位置的
色斑愈來愈多, 愈來愈深色。。。
一於試試OlAy呢款皇牌產品「光塑淡斑精華」~


HKD259.9/30ml

呢款「光塑淡斑精華」 加入了
王牌抑黑成份細胞美白複合精華
有助深層抑黑和底層減黃, 全面提升淨白度~

產品中的智能水分調節因子能全面提升肌膚水潤度~

加入了全新抗糖化微量元素礦物精華
來自法國的Sepitonic Complex煥活光感因子,
提升透亮度~

揼裝式設計, 乾淨方便~

呈白色略稠嘅「光塑淡斑精華」散發出怡人的花香
令美白過程變成一種享受~

好易推開, 亦很快被皮膚吸收
而且用完皮膚好滋潤~

余媽媽係每次使用完光塑面膜精華液後,
就會揼幾滴光塑淡斑精華塗抺於面部,
配合按摩與輕拍,以加速吸收,
再用多一滴主力搽顴骨多斑的位置, 以打擊黑斑~

使用左呢兩款Olay的皇牌產品近三星期
覺得面部肌膚白了一點點, 冇以前咁暗啞
肌膚變得飽滿和有光澤~ 早上使用後
全日係冷氣環境下工作也覺皮膚很滋潤
保濕度不錯~

而最令我驚喜的是顴骨位的色斑真的減淡了!
好開心呀! 我唔係發夢吖嘛?! 
有效果之餘價錢又夠大眾化
我當然會勤力d用佢啦
希望好快可以同色斑講bye bye^^

以上產品由品牌提供~

銷售點
萬寧及屈臣氏等有售

香港消費者免費服務專線
800-969- 688

產品Facebook專頁:
https://www.facebook.com/pg.olay.hk/


 多謝收看!喜歡呢篇blog嘅話
去我地個Facebook 俾個Like我地啦!
多謝支持!

以下是余媽媽余小bのFacebook~



My Blog Links:
有關產品試用/活動邀請,歡迎與余媽媽聯絡
Email: qsmartland@gmail.com
Facebook Fan Page: 余媽媽手記

沒有留言:

張貼留言